- Torsdag

Som jag misstänkte så blev jag väckt imorse igen! Vadå att dom bara skulle slipa, dom gjorde både och! Det lät ännu mera idag!  Fick gå upp till slut, hoppade in i duschen och lite sånt. Försökte koppla bort att oljudet fortfarnade fanns kvar i huset och att det vibrerade i golvet... Har suttit inne hela dagen och börjar känna mig väldigt rastlös nu! Jag får helt enkelt gå ut på en promenad helt själv, alla är ju så himla tråkiga idag!  Kanske ska till Frida en sväng sen, får se. Jag ska ringa mina favorit twins Lisa & Lollo sen också.

Hoppas det går bra imorgon på visningen, vet inte riktigt hur sånt där fungerar men vad ska man göra om man vill ha den då, är det bara att säga det då? Jag ringde dit förut och så frågade jag ungefär hur många som hade visat intresse för den och hon sa ungefär 5 st och då är ju också jag inräknad. 2 lägenheter och 5 personer. Tänk om alla vill ha den då, hur gör man då? Jag har redan hittat en soffa jag vill ha och den finns på Mio. Mamma och jag prata massor med inredning förut i telefonen, spännande!

Nae nu måste jag hitta på något innan jag blir knäpp här hemma! Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0