- Tisdag

Intervjun gick bra, kändes det som i alla fall! Men alltså jag var så nervös att jag fick handsvett och jag vart lite blyg, typiskt mig! Men dom skulle antagligen höra av sig i veckan, hoppas att jag får det! Kan säga sen vad det var för jobb jag sökte =)

Sen har jag varit på stan med Emma, hon är ju alltid lika gullig! Vi åt lunch och fotade lite, bilder får ni se senare ikväll förhoppningsvist. Köpte ett par nya jeans på stan också! Sen var vi inne på apoteket och så köpte jag lite ansiktsprodukter för min hy blir helt knäpp när det börjar bli så här kallt ute.

Nu ska jag vila en stund, är jätte trött! Sen ska jag och mormor åka och handla. Ikväll blir det en lugn hemma kväll framför datorn =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0