- Godmorgon, godnatt

Godmorgon på er! Jag kom precis hem från jobbet. Det är lite svårt att somna sådär direkt också, måste varva ner lite, Vi hade endå en ganska lugn kväll, förutom i slutet då, det är därför jag har hunnit hem förens nu.  Kunderna har varit trevliga ikväll =) Förutom några idioter men det får man väl räkna med. 

Pratade med Frida några gånger under nattens gång, stackaren är fast ute i krokek! Haha! Ingen idé att fira halloween, händer bara massa knäppa saker, haha!

Nae nu ska jag försöka somna, ska leta fram min Ipod och lyssna på lite lugn skön musik att somna till. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, vad deppig han ser ut! Var det en dålig dag av hans händelserika liv igår eller:P

2008-11-02 @ 20:41:29
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0