- Flyga ut ur boet, eller hur man säger..

Jag kan börja med att säga att jag fick lägenheten! Förstår ni hur glad jag är nu? Vilken tur jag har! Fick min lägenhet där jag ville ha den! Det blir i slutet av februari antagligen jag flyttar in. Planeringen har redan börjat i huvudet på mig =) Ska dit på onsdag och skriva kontrakt.

Har varit på kryddparty ikväll hos Fridas mamma. Det var rätt mycket folk där =) Det bjöds på gott dricka och tilltugg. Det var jätte trevligt faktiskt och det blev mycket skratt! Nu är jag faktiskt helt slut och ska krypa ner under täcket och se en film tänkte jag. Men om jag kommer somna efter det är tveksamt, nattugglan som jag är, haha! Men Jag gick ju upp halv 9 imorse så lite lättare ska det väl bli. Vad gör ni en sådan här fredagskväll? Helgen innan lön kan väl inte så mycket hända. Imorgonkväll jobbar jag, tillsammans med Linda. Ska nog bränna med mig en ny skiva som vi kan lyssna på. Känner på mig att natten kommer bli lugn imorgon, folk har väl inte pengar och så är det ju så fruktansvärt kallt ute!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Micka

Grattis :D

2008-11-23 @ 22:33:52
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0