- Biljetter och lägenhet.

Då var biljetterna bokade till Chris Brown den 23 Januari =)

Fick även reda på nyss att det finns en lägenhet där jag vill bo som kommer bli ledig första Mars. Så mamma har ringt som en galning till tjejen som har den, Så nu ska jag på visning av den imorgon. Jag SKA ha den! =P Kanske har blivit lite för mycket prat om lägenheter och sånt i bloggen, men jag är verkligen desperat efter en lägenhet, haha! Tänk nu också när det är exakt där jag vill bo också, åååh vad jag är glad!

Ska hem till Malin senare med Frida och ta en fika =)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH vad spännande med lägenhet!

Sorry att jaf var kort när du ringde, stog med chefen och snackade. KUL med biljetter, pengar måste jag fixa fram bara... haha puss på dig

2008-11-19 @ 20:42:19
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0