God morgon Torsdag!

Har precis duschat och tittar just nu på Vakna med The voice. Ska äta frukost snart och sen cykla till Praktiken. Men fy vilket väder det är idag, det har regnat inatt och det är bara grått & grått överallt. Ge oss sol igen! Men det ska tydligen vara dåligt väder resten av veckan också. Idag ska vi filma på praktiken, i studion. Så vår film kanske blir färdig filmad idag, hoppas hoppas! På eftermiddan ska jag träffa Malin, vi ska gå en sväng på stan, jag ska nämligen köpa en till studenklänning för jag tycker min är så tråkig som jag köpte för några veckor sedan, så det blir nog någon annan. Sedan efter det så vet jag inte riktigt vad som händer. Ska nog hem och plugga.
Ha en bra dag! trotts vädret..

image636

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0