Fia är hemma

ja, det blev inget stan. Cyklade hem istället och har precis tagit en dusch. Ska nu se veckans 3 avsnitt av Andra avenyn och ta något att äta. Sen ska jag över till Frida och fika :) Ikväll ska jag till min moster och så ska vi sätta in en annons på blocket & Chiforum, för hanvalpen ska ju säljas :( det är inte lätt kan jag lova, han är världens goaste lilla kille så det gör riktigt ont i mig kan jag lova! Tur att Svea ska vara kvar i alla fall, världens finaste lilla tjej :)

Nu ska jag se klart Oprah Winfrey´s show, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Tove

Kolla in min blogg =)och säg vad du tycker =) !

2008-05-12 @ 16:37:54
URL: http://croneman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0