Det doftar sommar ute..

Jag och mormor tog en sväng förbi mamma förut och fikade, vi satt och tittade på lägenheter till salu och jag blir bara mer och mer sugen på att flytta hemifrån! Lillebror satt fastklistrad i soffan och spelade tv-spel men han var gullig och gav mig en puss när jag skulle gå :) Sen åkte vi förbi min moster och fikade där också, hehe. Så myste jag lite med valparna också. Pax är så vild :) Svea är mer lugn och vill mest krypa upp och somna på min arm, så gulliga och fina båda två! Sen åkte vi hem och nu sitter jag här. Jag har fortfarande ont i kroppen och jag känner på mig att det kommer bli svårt att gå upp imorgon bitti till skolan.

Jag har bestämt mig för att strunta i matten. Prövningen är på Tisdag och jag har fortfarande inte pluggat, jag hatar Matematik! blä! så nu har jag bestämt mig. Jag pluggar upp matten senare i mitt liv, just nu orkar jag inte och jag har så mycket annat och tänka på!

Nu ska jag gå in på svt.se och titta på veckans 3 nya avsnitt av Andra avenyn, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0