Den här helgen är snart över.

I Fredags så blev det utgång med Frida, Malin, Natta, Oom, alex & Tessan. Vi drog till Otten, fast det var inte så mycket folk som man kände igen där då. Men det var trevligt ändå.

Igår/Inatt Jobbade jag med Ellen, det var trevligt och natten gick ganska fort ändå. Emelie kom och hälsade på och det var också väldigt kul :)

Idag vet jag inte vad jag ska göra? Plugga lite måste jag göra men sen då ? äsch får väl hitta på någe.

Studenten närmar sig! Inatt hade jag första Studentmardrömmen! Det var hemskt! Jag hann aldrig till utspringet och allt gick åt h*lvete! Usch en sådan dröm vill jag aldrig vara med om igen!

Ha en trevlig Söndag, det är inget vidare väder men vad kan man begära av en söndag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0