Börjar man bli gammal?

Jag, Frida och Natta satt förut och pratade om att vi börjar bli gamla? Många omkring oss får barn och gifter sig och det finns nästan inga som är singlar. Förutom vi då och några till :) Men men haha våra samtalsämnen ibland alltså :)

Kom nyss hem. Det spöregnar ute. Usch, och så hade jag glömt nycklarna så jag fick stå i regnet och ropa på mormor och det är alltid lika pinsamt, eftersom att våran gård ekar så fort man öppnar munnen ungefär. Vill inte bo i den här hålan längre, hoppas vi flyttar snart! Jag kan säga såhär att när jag ska flytta hemmifrån så ska jag bo nära stan! (okej jag bor en 20 min från stan om man går, men jag vill bo ännu närmare)

Nu ska jag se inspelade Våra bästa år..
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0