Projektarbete & festis

Har nu på morgonen jobbat med projektarbetet men kom inte så långt som jag hoppats på. Sen blev jag klar med repotaget om Chihuahua och nu sitter jag och skriver lite på musikvideon. Idag ska jag träna med Frida och hennes Mamma och det ska bli kul :) få se om man kommer ihåg stegen idag, det var ju lite svårt att hänga med sist, hehe. Nybörjare, haha! Men nu ska jag gå in till Grafen och terrorisera Towe lite, tihi..


image449
Jag har sätt klart alla säsonger av O.C nu
och jag kan ju säga såhär: UNDERBAR SERIE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

heey fialutt! Jag kan ta ditt pass på lördag, men på mitt schema står det att Tom och Micke jobbar dagen innan? Kram

2008-03-11 @ 11:46:23
URL: http://ellene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0