Onsdag..

Sitter här hemma och ska snart till Linda, men först tänkte jag skriva ett inlägg som jag inte har gjort på 2 dagar, fy skäms, men har faktiskt haft mycket att göra. I helgen är jag ledig! skönt, för har lite saker jag måste få gjort! Dom senaste dagarna har jag spelat in mitt projektarbete och igår var jag och tränade med Fridas mamma. Så idag har jag träningsvärk. Imorgon är jag ledig så ska gå på stan med Malin och sen ska jag fira min moster som fyller år. Det är full rulle nu förtin. Hinner inte vila och känner mig stressad, det ska bli så skönt att sluta skolan i sommar! och jag längtar till Sommarkvällarna! men vem gör inte det?
Slänger in en bild på kanske världens sötaste nyblivna föräldrar..

image448

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0