Igår och idag..

Igår: Ja, då firade vi lite påsk hos mamma, käkade god mat och jag sprang runt med kameran och fotade min söta kusin! hehe. Sen efter detta så åkte jag till Natta, Lovisa och Olof. Dom skulle laga mat och sen tittade vi på filmen "Juno" Den är ju så bra :) Sen åkte vi alla hem, tråkigt tidigt tyckte jag. Men hemma så satt jag en stund framför datorn och sen tittade jag på filmen "Transformers". aaaaa den är så bra, helt sjukt! Sen somnade jag gott..

Idag: Idag har jag inte gjort så mycket. Suttit framför datorn, lekt i photoshop och tittat på "Made" på Mtv. Börjar jobba klockan 18.00 till klockan 24.00. Men det ska väl gå bra.. Jag jobbar ju med Ellen och det är alltid lika roligt :) Det är bara två dagar till lönen kommer.. wiie :) då blire shopping! Men nu ska jag bädda sängen och göra mig iordning..  Trevlig söndag på er :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0