Torsdag..

Sitter här vid datorn och lyssnar på hide and seek med Imogen heap, as bra ! tröttnar aldrig. Börjar jobba klockan 18.00 och kommer att jobba till 02.00 inatt. Jag känner på mig att det kan bli lungt på gatuköket ikväll, men jag kan ju ha helt fel också. Imorgon är det Midsommar :) vi ska grilla och sånt hos Malin tror jag det är bestämt? Blir en lugn kväll och hemgång tidigt.  På lördag är det ju premiär för Sex and the city - filmen som vi ska gå och titta på. Helt underbart :)

Har fått en ny resväska nu också, det blev ingen rosa, utan den svart/grå fanns kvar så det blev den. Jätte stor var den också! för bara 300 spänn! vilket fynd! Ska hämta ut passet på måndag också, sen är jag redo att åka :) längtar! det är ju en hel månad kvar.

Nu ska jag sova middag, ha en bra kväll.. *vink vink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0