Nattuggla

Kom hem för typ en timma sedan.. Har jobbat ikväll med kusinen. Det var så skönt att ta en lång dusch när jag kom hem! jag var så flottig. Imorgon bitti ska jag till stan med mamma. Byta storlek på ett linne och kanske köpa något? får se hur det blir :) Sen måste jag till Media markt för jag måste köpa nya ipod hörlurar för mina är trasiga :( jag kan ju inte leva utan min ipod lixåm! Jag borde gå och lägga mig, men jag är så envis så jag lär sitta här en stund till. Imorgon börjar jag som dagmatte till min mosters hundar också, mysigt :) Måndagar till Torsdagar ska jag vara hundvakt, ja dom dagarna jag inte ska jobba dag då, men det är inte ofta. Jag jobbar ju jämt nätter. Men det ska bli jätte kul faktiskt!

Godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0