Igår och Idag..


 
 
 

Parfymen Burberry weekend från parfymeriet
Två linnen från Cubus
Läppglans + ögonskugga Maxfactor från H&M
Väska från Åhléns
Hanky Panky
trosor
:)

Igår var jag ju som sagt på stan hela dagen. Vi kom väl ner på stan vid cirka 11 tiden och där var vi enda fram till halv 6, sen sjutsade mormor ner mig till jobbet. Framåt slutet av jobbpasset så var mina ben som spagettis eller nåt. Jag hade så fruktansvärt ont och benen skakade.. fy! Men jag kom hem skapligt och somnade redan 02.30, ca en halvtimma efter att jag slutat så det var skönt i alla fall..

Imorse så kom Maya och Svea, så dom väckte mig med massor av blöta pussar och Svea som vanligt bet mig i örat av glädje, haha. Men nu ska jag hoppa in i en dusch, sen ska vi och fika hos kusinerna och ikväll ska jag jobba igen, fast ikväll ska jag jobba med Ellen och det ska bli himla trevligt :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0