Vilket vääder!

Oj oj vilket väder det är ute idag! Hur varmt som helst. Blev väckt vid halv 12 av Frida. Jag följde med henne och hennes syster ut och solade en stund, men nu är jag hemma igen och har precis duschat och ska snart äta lite. Sen ska jag och mormor åka någonstans så jag kan köpa någon bra bok som jag kan ha att läsa på resan. Inte långt kvar nu.. Men vet ni vad. Samtidigt som jag tycker att det ska bli skönt att åka iväg så känns det samtidigt som att jag hellre hade velat stanna här, men det finns ju en anledning till det ;) typiskt att man ska åka iväg just nu, men det handlar ju bara om en vecka, jag vet, men endå!  Men det ska i alla fall bli skönt att komma iväg och sola, bada och äta god mat och umgås med familjen lite. Bara ta det lungt..

Ska jobba ikväll, känns inte sådär super kul precis för det lär bli dö varmt att stå där inne och steka hamburgare hela kvällen, men jag jobbar med min bästa arbetskamrat Ellen, så det kommer nog bli rätt trevligt endå! plus att det är två dagar innan lönen så jag hoppas att det blir en lugn kväll!

Men men.. ha en solig, bra dag.. nu orkar inte jag sitta här längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0