Varmt, varmt, vaaaarmt!


Haha! ja när man får leva med att mormor har en gammal Skoda att köra i så får man räkna med att vädra isådär hundra år innan man kan köra iväg! Fy så äckligt varmt det är i gamla bilar! Mormor sjuttsade i alla fall ut mig till Brånnestad eller vad det nu heter? lillbrorsans faster och dom bor där i alla fall. Där var mamma och lillebror och badade och solade :) Så jag fick en stund ute i solen idag i alla fall.. och årets första dopp, fast i en pool :) Fy så kallt det var i poolen, men det var rätt skönt endå att svalka sig lite i den här värmen! och jag har bränt mig lite faktiskt.. Vet inte vad jag ska göra sen. Frida ville träffa mig innan jag åker så det blir nog att jag går över till henne en stund. Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det så bra i Cypern nu Fia. Jag ska straxt gå till jobbet och svettas ännu mera än vad vi gjorde igår....suck. Synd att du inte tog passet idag med, det hade varit gult värt:) Vi ses den andre! Kram

2008-07-24 @ 17:18:08
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0