Tisdag

Har sitter man i Cypern da.. Vi har solat och badat hela morgonen och jag har brant mig annu mera nu. Jag ser ut som en kokt krafta.. Nu ar det inte manga dagar kvar innan bussen vantar pa oss har utanfor for att ta oss till flygplanet. Hoppas man overlever tills dess. Ne nu gnaller jag lite val mycket kanske? Men men, ska nog sitta har en stund. Finns inte sa mycket att gora. Ingen ide att vara ute mer i solen nar man har brant sig sa har mycket. Vet inte riktigt vad som hander senare. Vi ska nog ata matbuffen pa hotellet och sen se film pa hotellrummet, for vi har inget liv!. Langtar efter Sverige! horde att ni har det jatte fint vader dar borta! harligt! Men det lar val forsvinna nar jag kommit hem, sa brukar det ju vara.

Ha en bra dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0