Solen skiner :)

Jag får nästan lite dåligt samvete att jag sitter inne fortfarande.. Ska hoppa in i en dusch snart och sen åka till min underbara vän Lovisa som är och hälsar på här i norrköping under några dagar! Ikväll ska vi fika med Sandra på stan. Skönt att vara lite ledig idag, har ju jobbat två kvällar irad och inte kunnat göra något speciellt. Men imorgon jobbar jag igen.

Nu äre inte så lång tid kvar innan vi åker till Cypern, jag längtar som bara den! Det var så länge sedan jag var utomlands så det ska bli så skööönt att ligga där på stranden och bli brun och bada som en fisk i havet, äta god mat och lämna det riktiga livet för en vecka...underbart!

För typ ett halv år sedan så skulle min pappa höra med någon om ett jobb som jag kanske skulle kunna jobba på, dom sa att jag skulle höra av mig när det började närma sig. Sen har inte jag och pappa pratat med varann sen dess och det kändes som att allt rann ur sanden lite. Men men, så idag så skicka pappa ett sms till mig om att jag skulle ringa dom om jag behövde det där jobbet (vill inte skriva vad det är än eftersom att ingenting är skrivet i sten). Jag är feg, hur ska jag våga ringa? Pinsamt ju, jobbet jag har nu fick jag ju igenom att jag nästan halft kände dom som jobbar där. Men jag ska nog ta mig i kragen och ringa. För jag vill ju inte jobba med mat hela livet! Måste bara samla lite mod ;)


Nu måste jag göra mig iordning.. Ha en underbar dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0