resfeber? inte?

Ne... har ingen resfeber överhuvudtaget. Jag kommer somna gott inatt! Mamma däremot, hon har ringt mig 10 gånger idag helt hysterisk och spänd. Hehe lilla mamma då :) Jag frågade Linus (min lillebror) förut om han tyckte att det ska bli roligt. Han är ju så positiv min bror! det enda han svarade var "NEJ!" och då började jag faktiskt skratta åt honom. Men jag börjar faktiskt undra hur vi ska få ombord honom på flygplanet imorgon! Antingen får vi bära honom ombord medans han skriker och är hur sur som helst, eller så kommer han glatt ta mig i handen och tycka att det är jätte spännande! Man vet aldrig med min lilla lillebror :) Jag har i alla fall packat klart väskan nu, så det är skönt, då kan jag ta det lungt imorgon. Tänkte springa in till stan en snabbis bara och köpa lite små prylar till resan imorgon bitti. Sen är det bara att vänta på att klockan ska gå...

Men men.. nu ska jag se två avsnitt med Days of our lives som jag har missat :D Sen ska jag nog lägga mig i sängen och se någon bra film som jag kan somna till.

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0