Måndag..

Då är det en ny vecka igen och idag här snart ska jag iväg och hämta ut mitt pass, för vi åker ju på fredag till Cypern! Jag ska dit med familjen så det är ingen party resa jag ska på! Bara en lugn skön semester. Massor med sol och bad + god mat och lite sånt. Ska hämta min resväska hos mamma sen. Dom har redan börjat packa sina och jag funderar på att börja packa lite jag också.

Igår jobbade jag med min kusin.. Det gick bra men det var rätt mycket folk hela tiden och det blev inte mycket sitta. Hann läsa ur en tidning lite snabbt bara.

Ikväll ska jag fika med Sandra, det ska bli trevligt, hon åker ju snart till Norge och kommer vara borta rätt länge, så man måste ju passa på att träffa henne lite innan hon åker ju! Kommer sakna henne massor!

Men men nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag äta tacos ;) och sen åka och hämta passet.. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0