Cypern..

Just nu sitter jag och tittar på Days of our lives, haha det är så patetiskt ibland, just nu ska två killar "göra upp" på gården genom att spela basket, haha. Den ena är kär i en tjej som haft en pojkvän som stuckit ifrån stan, därför tar den andra killen hans parti och vill inte att den första killen ska bli ihop med den här tjejen.. hänger ni med? haha, det är knappt så jag gör det ibland.. Men slutpratat om days of our lives.

Nu är det inte så långt kvar innan vi ska åka iväg. Jag tror att planet går 18.10.
Jag har laddat mobilen ifall man lyckas att ringa nere från Cypern. Svindyrt lär det ju vara, men nåt samtal går väl att ringa i alla fall :) Nu ska jag äta, hoppa in i en dusch och sen åker jag hem till mamma innan vi ska åka.

Ha det bra här i Sverige och jag håller tummarna för att ni får fint väder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0