Storstädning och dålig bio..

Dagen har börjat med att jag missade bussen imorse så kom lite försent till Skissteknik&Akvarellen. När jag sen kom dit så skulle vi göra självporträtt vilket inte är sådär jätte roligt tycker jag. Men men, sen så skulle vi ha nästan 3 timmars rast så vi gick ner till stan och käkade kycklingkebab vilket var guld värt :) Sen gick vi en sväng på stan och där köpte jag ett par Cheap Monday jeans, skit snygga ;) Sen så skulle alla Media elever gå på bio så klockan 12.00 gick vi bort till Filmstaden till dom andra.. Men vi såg på filmen i ungefär en halvtimma, sen låg alla typ och sov, jag somna till säkert 5 gånger under den där halv timman, så vi drog, tänk er en svart-vit fransk film, det låter inte så lockande va? Sen åkte jag hem och storstädade, behövdes verkligen. så har slängt massor med grejer nu.

Nu ska jag spela tv spel med min lillebror. Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0