Praktik och ösregn..

Imorse missade jag bussen till praktiken så jag kom försent. Sen när jag kom dit så var bara Lollo där, men hon är så rar & trevlig så det gjorde ingenting, vår handledare gick och snackade engelska hela dan för det har tydligen börjat jobba en ny kille där och han kan tydligen ingen svenska? Jag och Lollo kunde knappt hålla oss för garv när vår handledare pratade "svengelska". Vi gjorde inte så mycket idag, scannade in våra negativ och lite sånt. Vi skulle ha framkallat men vi kom aldrig så långt! hehe. Jag börjar bli skapligt trött på pastasallad nu, har med mig det varenda gång, fy blää! Sen fick vi sluta ganska tidigt så då åkte jag hem. Det regnar ute idag, vilket inte känns sådär jätte bra. När jag stod vid södertull och väntade på bussen så trängdes jag tillsammans med 10 till i "busskuren" och det kändes väl heller inte sådär jätte mysigt, stå och trängas bland främlingar som inte vill bli blöta av regnet, nä fy det tycker jag inte om. Vart jätte glad förut föressten, Frida min sockertopp ringde mig och gjorde praktiken lite roligare med sin glada röst, tack :)

Nu sitter jag här hemma och ska snart slänga mig på soffan och kolla på "våra bästa år" som mormor har spelat in :) i know jag är nörd, jag kollar på den värsta såpan i världen, men det är så bra så jag kan inte låta bli. Jag är åtminstonde inte helt ensam om att tycka det, sådäså!

Ha en trevlig dag! Föressten, gissa vem som fyller 19 år imorgon? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0