Lördags morgon

Nu sitter man här igen och jag är jätte trött, halvtittar på Andra Avenyn på tv samtidigt som jag skriver, men har redan sätt dom där avsnitten. Jag längtar lite tills jag fyller år, för jag hoppas på att få The O.C - Boxarna. Vad ska man göra idag då? Jag och mormor ska åka och handla och lite sådär (tänkte få henne att åka till Maxi -Filmhyllorna-). Sen ska vi väl äta någonstans och sen åka hem till Mamma & Bror i Smedby :) Han är så go och så ska han vara sådär "Lill-gammal" hehe. Ikväll kanske jag ska hem till Linda & Daniel, det beror på om hon mår bättre idag. Annars ska jag nog ta en lugn hemmakväll framför datorn! Tänkte snart hoppa in i en dusch och sätta på mig myskläder hehe jag är verkligen ingen jeans människa :) fast jag använder ju det i alla fall, för man kanske inte alltid kan gå runt i mysbrallor :) Nu tänkte jag titta runt lite på olika bloggar..  Hej då






Min sötnos till lillebror :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0