Godmorgon nu har jag ätit Frukost

Jag vet, klockan är mer lunch tid,
men jag ville verkligen sova längre idag för skolan börjar imorgon och då blire till att gå upp tidigt varje dag.. Undrar vart jag ska vara på praktik? men det är ju på ett "Fotoställe" dom första 6 veckorna (jag går ju Media) och sen i 10 veckor ska jag vara uppe på ett ställe som heter vrinnevipark med rörlig bild, så då blir det till att göra långfilm :) hehe.  Jag åt precis frukost och det är sjukt hur mycket piggare man blir än innan när magen är tom, älskar frukost :) Jag dammsugade mitt rum nyss också så jag slapp göra det sen. Senare ska jag hem till Frida och titta på VICTORIA´S SECRET SHOW :) vilket jag ÄLSKAR! Är det någon som vet om man kan skicka efter kläder och sånt därifrån till Sverige? har hört rykten om att det inte går? Skulle så gärna vilja göra det :) dom har så sjukt mycket fina kläder! Men men nu ska jag hoppa in i en dusch och sen åka ner till stan en kort sväng tänkte jag? får se hur det blir. Ha en mysig Söndag och njut av den sista dagen i ledighet på länge!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0