God fredags eftermiddag!

Jag åkte aldrig till praktiken imorse, jag är så fruktansvärt förkyld och näsan rinner och det känns som att jag hostar upp hela mina lungor.. aj aj.. och jag tänkte att jag skulle vila upp mig för ikväll för det finns ingenting som ska stoppa den här kvällen! Frida fyller år så vi ska ut ikväll. Jag var på stan förut och köpte en tröja jag tror jag ska ha ikväll, men jag vet inte riktigt..Så skulle jag också köpa näspray på Apoteket och det gick ju bara inte.. miljoner olika näsprayer och jag? asså det gick ju inte att välja.. så jag gav upp, haha.. Nu ska jag hoppa in i duschen och börja göra mig iordning lite. Fast ska sminka mig och fixa håret hos Frida. sådäså men ska möta Malin på stan runt 5-6..

Vad ska ni hitta på att göra ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0