Fredag

Ute är det snö precis överallt! Men det är ju roligt för alla småbarn i alla fall, men snön ska tydligen försvinna i helgen? Aya ikväll ska jag och Frida hem till Malin på lite filmkväll :) vi ska äta god mat och titta på någon bra rulle, men jag har ingen ny? kanske ska stanna till på Åhléns på hemvägen och se om jag hittar någon, ska nämligen till tandläkarn snart. dom ska väl se om tänderna fortfarande sitter där dom ska efter tandställningen. Men det gör dom! för jag har varit jätte noga med bettskenan på nätterna, usch fy så jobbigt det har varit. Vad skönt det ska bli med en lugn helg, på måndag börjar skolan igen! men det ska bli skönt ändå, för ju snabbare det börjar desto närmare kommer STUDENTEN! längtar! och snart fyller jag år också :) sista dagen på den här månaden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0