Veckan innan lov..

Ja det här är veckan innan lovet och också sista veckan på praktiken.. sköönt! Fast efter lovet ska jag ju till en annan praktikplats i 10 veckor precis som dom andra..

Idag gjorde vi absolut ingenting på praktiken, bara satt och pratade och var inne på Modellbilder.se och skrattade åt massa patetiska människor som verkligen tror att dom är sexiga när dom ligger och äcklar sig halvnakna (och nakna) och alla poserar precis likadant? kan dom bara ligga i den där ställningen och fjanta sig med öppna munnar, näe blää, men så finns det ju faktiskt fina bilder där också, som är riktig konst, som är vackra och som vi faktiskt beundrade, men när bilder kan jämföras med porr så är det inte trevligt!

Efter praktiken tog jag bussen till stan, gick in och köpte  t-shirtar på Gina tricot och sen stod och väntade 20 minuter på bussen, inte så roligt men som tur är så är det ju faktiskt väldigt fint väder ute.. Solen skiner och det är ett riktigt vårväder.

Snart ska jag hem till Mamma och äta middag och fika, min lillebror kunde inte hålla sig med alla hjärtans dag tills imorgon så vi ska fira idag, hehe. Så ska jag ta lite fina vårbilder på min lillebror till praktiken imorgon. Lånade hem en kamera.

Nu måste jag skynda mig på, ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var det den vi lyssnade på? Minns inte riktigt..

2008-02-13 @ 16:23:47
URL: http://ellene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0