Torsdag..

Oj det är redan torsdag och fy så snabbt tiden går, har inte skrivit på några dagar för jag har faktiskt inte hunnit. Dagarna har rusat iväg. Just nu sitter jag på praktiken och har lunch, vi har på morgonen suttit och bestämt idé till en film och vi bjöd in Poliser för råd och tips för våran idé. Poliserna var trevliga och gav oss massor med tips, ja i alla fall så vi fick fler idéer som växte till ännu flera idéer. Nu sitter jag här med en enda stor gryta i huvudet och ska försöka skriva en Synopsis, men vilka idéer ska jag ta med? Ska jag skriva som jag tycker, fast grabbarna inte är här och får vara med och bestämma? Jag tror vi ändå kom fram till samma saker förut. Nu har dom gått till skolan för att äta, men jag åt på dillqvist´s eller vad det nu heter. Jag väntar nog tills dom kommer tillbaka ändå. Imorgon ska jag filma till projektarbetet och behöver alltså låna kameran igen över helgen, hoppas läraren går med på det. Men det är ett annat kapitel. Jag kanske ska berätta lite om vår idé? Filmen ska handla om en man i 30 års åldern som har fått sparken från sitt jobb och har inte råd att betala hyran eller sonens födelsedagspresent. Han börjar få ångest och börjar ta till spriten och tröstdricker i ett par månader. Sen blir han så desperat efter pengar så att han utför ett rån i en butik. Eftersom att rånet inte är planerat så använder han kniv och är ensam och så vidare....

Igår var jag hos Frida. åkte och handlade och jag köpte filmen Stardust medans dom andra köpte mat. Jag kunde lixåm inte låta bli. Sen tittade vi på Top model och sen gick jag hem, jag var helt slut igår, jag kände mig nästan lite halv groggy hela dagen för att jag var så himla trött. Jag måste sova mer! Innan jag träffade Frida så var jag på stan en sväng och där köpte jag en tröja och ett linne på Monki, min nya älsklingsbutik och så köpte jag ett par Frank Dandy trosor på MQ, dom är riktigt sköna, hehe. Men nu har jag ingenting mer att skriva, kanske skriver mer senare för ska nog bara vara hemma idag. Ha en bra dag med mycket sol för det är det i alla fall här i Norrköping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0