The O.C och städning

hela denna dag har jag suttit hemma framför The O.C på soffan.. Jag är fortfarande inte frisk och orkade inte gå till skolan. Jag ska stanna hemma imorgon också för att vara på den säkra sidan! Jag har sätt klart andra säsongen av The O.C och har börjat tittat på tredje, FAN, vilken bra serie! helt sjukt! Jag är helt klart kär i Seth!

Ända gången jag slet mig från tv var när jag städade hamsterburen, duschade och nu när jag sitter här och skriver. Men ska sätta igång och titta snart igen.. Ska bara koka nudlar och knapra i mig en alvedon..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej sjuuukling! Jag har kommit på vad låten heter nu :-) Speeding cars, tror det var den iallafall ;-)

2008-02-13 @ 11:14:03
URL: http://ellene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0