Måndag..

Sitter i skolan på rörlig bild lektion. Jag har suttit ett tag med mitt chihuahua reportage som snart är klart. Jag har också suttit nu och letat efter "Super Mario Galaxy" till Nintento wii, men det är slut precis överallt! Jag vill ju ha super Mario så j*vla roligt ju. Men men, vad ska jag göra för nästa projekt i rörlig bild då? jo jag funderar på att göra en musikvideo, men jag har beslutsångest vad gäller låt. Jag vet hur jag vill ha den men det är svårt det där med låt. Nån som har något tips på någon bra lugn låt som INTE är jätte känd?

Idag har jag utvecklingsamtal med min mentor, men det är inte förens klockan 6. Så jag får väl gå en sväng på stan sen eller nåt sålänge. Ni får ha en underbar dag :) och så vill jag bara säga att Emelie & Towe räddar mina skoldagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0