Helgen som gått..

dålig uppdatering i know.. Men jag har varit lite halvt sjuk och så vidare.. Fredagen vart ganska lyckad men den kunde ha blivit bättre, skönt att gå ut nykter i alla fall! Sen igår så var jag mest hemma, jag och mormor var och kollade på en tv till mig så jag tror jag har hittat vad jag sökt efter nu. Sen åkte vi till Smedby, hem till mamma och bror och fikade och tittade på tv och min lillebrors hamster låg och sov i min ficka på tröjan, så mysig. Sen sa jag till mamma att jag ville ha en ny tv bänk i alla hjärtans dag present och det ska jag få också :) tack mamma! Sen åkte vi hem och jag spenderade största delen av kvällen framför The O.C och så kollade jag och mormor på Melodifestivalen, Björn Gustavsson var en klockren underhållare i alla fall, sötnöt!. Jag var också över hos Frida en sväng för hon var hemma hos sin mamma en stund. Idag har jag inte gjort så mycket.. spenderat hela dagen framför The O.C och har snart sätt klart andra säsongen. Så j*vla bra! Nu ser jag på Singing Bee och ska snart se på The O.C. Ha en fortsatt trevlig söndags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0