Helgen som bara rusade förbi..

Fredag: hade tänkt mig en lugn kväll i Fridas nya lägenhet med henne och några fler. Men så hade jag glömt bort att jag skulle jobba så jag fick åka ner fort som fan dit och det var jag inte beredd på så jag var ju inte sådär jätte glad över det. Men kvällen gick bra, jobbade med min kusin och jag blev piggare under kvällen.

Lördag: Malins 20års middag eller vad man ska kalla den? det var jätte roligt faktiskt :) hon bjöd på god mat och hade en kanonbra förfest tyckte i alla fall jag. Sen drog vi till Cromwell några stycken. Där var det väl sådär. Dom spelade bara Trance vilket jag kan tycka om att lyssna på hemma, men på krogen? nej tack! då ska det vara R&B sådäså! Sen drog vi hem och jag somnade snabbt.

Idag: Ja då var det dags för att åka till pappa och mina andra syskon! Det gick bättre än vad jag trodde. Småsyskonen var inte alls blyga den här gången och ville att jag skulle springa omkring å leka med dom hela tiden så det var kul :) Sen spelade vi Hercules på Playstation och jag fick en liten nostalgikänsla då. Nu sitter jag här hemma helt slut. Lovet har bara sprungit iväg och det känns som om jag aldrig har fått sova. Imorgon börjar skolan igen.. fy..

image439
Rasmus & Thilda.. Min bror och syster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0