- Torsdag..

Ja, såhär efter jul och allt är jag helt slut måste jag säga. Det var många som skulle ut och festa idag men jag kände att jag verkligen inte hade någon ork till det, så jag gick snällt och glatt hem efter förfesten jag var på tillsammans med Lovisa och Mikaela. Dom skulle till Palace och festa loss..

Imorse kom morfar och ämtade mig så åkte vi ut till mamma och fikade, fick som vanligt den klassiska julklappen: Chokladask och kuvert med peng ;) Hehe, vi kom in på samtalsämnet min lägenhet också och det blir förmodlingen morfar som ska hjälpa till att tapetsera och om han inte klarar av det så får jag helt enkelt fråga någon annan, han är ju snickare. men han är ju pensionär gubben så han kanske inte har sådan ork kvar, hehe.

Sedan har jag, mormor och min söta moster varit på media markt. Jag köpte en handkontroll till mitt Wii, så man kan spela två stycken, mycket roligare så och så köpte jag ett spel till Wii också, Nights: Journey of dreams. Jag har nu prövat att spela det lite och det är ett spel helt i min smak, äventyrspel med massa olika banor och sånt. Gulligt är det också, hehe men svårt!

Jag har också hittat en dammsugare jag ska önska mig när jag fyller år, hehe intressant va? Men den är lite frän, sladdlös och rosa! Haha!

Hoppas att ni har haft en bra jul :) Det är ju inte direkt samma känsla som man hade när man var liten, men endå! Lite halvmysigt sådär :) Förkyld håller jag också på att bli, känner mig lite tjock i halsen. Imorgon ska jag vara hundvakt och senare på eftermiddagen ska jag fika med Lovisa och Sandra. På Lördag ska jag försöka träffa Pappa och syskonen!

Nae nu ska jag fortsätta spela Nights... Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mediamarkt?? WHAT!!

Det blev ingen utgång för oss heller, var heelt slut. Du och jag jobbar på Leons imorgon va? Pusspuss

2008-12-26 @ 22:29:42
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Tja! jag skulle verkligen behöva hjälp med min design så kan du ju säga till om du får tid och lust? puss!

2008-12-27 @ 21:24:14
URL: http://annavanessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0