- Lördag

Sitter här på sängen och ser på tv samtidigt som jag skriver här. Mamma kommer snart och hämtar mig, vi ska hem till morfar och fira honom lite, han fyller 65 år! Jag ska till jobbet en timma tidigare sen också, en av dom som jobbar dagspasset ville gå tidigare och eftersom att jag alltid stället upp så sa jag självklart ja! Sen ska jag jobba med Linda hela natten lång och vi ska lätt lyssna på massor med smörmusik och bara ta det lungt! Tänkte köpa med mig några tidningar och lite skumtomtar till jobbet också, det är alltid uppskattat. Nej men nu ska jag blåsa håret tort och sedan ringa mamma och fråga varför hon är så seg på att komma :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0