- Kväll.

Jag kom nyss hem igen. Hittade massor med fina tapeter men det kommer bli alldeles för svårt för att bestämma mig vid vilka, så mamma får följa med nästa gång, hon är bra på sånt där. Vi var också på Nordik och jag hittade massa mysiga påslakan från Himla och lite annat smått och gott som jag kan önska mig =P Sen blev vi hungriga så vi åkte förbi jobbet och hämtade mat.

Nu sitter jag här och myser med nya Vecko revyn i mjukisbyxor och ska göra mig en kopp chai té. Är det något bra på tv idag? Annars ska jag nog se en bra film. Börjar klockan 10.00 imorgon bitti så lite sovmorgon är det ju i alla fall när man jobbar på lekhuset, härligt! Ha en bra kväll, hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0