Planer för kvällen..

Väntar på att Emelie och dom andra ska komma in till stan, jäkla krokeksbor ;) Flytta in till stan med er istället, hehe! Ska i alla fall träffa dom så fort dom lyckas att komma in till stan, vi ska väl gå och titta på fyrverkerierna sen i alla fall :) Kanske blir att ta en öl efteråt, men ikväll ska det inte bli så sent i alla fall. När jag kommer hem sen så ska jag fortsätta mitt Tusenbröder-maraton för mig själv :) Fan vad den serien är bra, fjärde gången jag tittar på det nu och det lär ju inte vara den sista.

Kom föressten hem från mamma nyss, vi åt middag där och lite sånt. Det var några som kom och köpte deras matbord+stolar idag också, det var några från Linköping och dom hade kommit direkt och hämtat det. Så imorgon kanske mamma ska till IKEA och köpa nytt bord och stolar och då kan hon samtidigt köpa min nya säng också!

Är det bara jag som är trött? Hostig är jag också, får värsta hostattackerna.. usch! Men jag hörde att det är rätt många som är sjuka nu?! Men men, nu orkar jag inte skriva mer, det känns inte som att jag skriver något vettigt i alla fall. Ha en bra kväll, för det ska jag försöka ha :)

miss you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0