Härliga Söndag!

Här har man inte latat sig på eftermiddagen, min moster kom hit förut och hade idéen att åka till skogen och plocka svamp, så vi tog bilen och gjorde det. Fast... det fanns liksom ingen svamp någonstans, haha! Men det var en väldigt skön promenad och vi var inte dom ända som var ute. Har ätit nu och ska hoppa in i en dusch. Sen ska jag försöka bjuda in mig på en kopp kaffe hos Frida :)

Vi hamnade på Wasa igår. Vilket jäkla skit ställe, seriöst! Fullt med respektlösa idioter överallt, men jag och Frida dansade omkring till den dåliga musiken och försökte göra det bästa av situationen i alla fall. Ricky och dom kom dit och då blev stämningen mycket roligare också. Men jag ångrar mig som bara den att vi inte gick till Hugos istället, det gjorde nog Frida också. Men men så kan det vara! Nu ska jag försöka få tag på Frida igen. Ha en kanon dag och njut av solen medans den fortfarande finns kvar!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0