Att fortfarande bo hemma!

Det känns som att jag ska kvävas här hemma. Jag är så fruktansvärt trött på allt jävla tjat om att städa och göra både det ena och det andra varje sekund jag spenderar hemma. Jävla tjat om att jag sitter för mycket vid datorn (vad finns det annars att göra hemma?), Tjatet om att jag duschar för länge, inte plockar upp en toffs som ligger på golvet som jag inte orkade gå bort och lägga på skrivbordet mitt i natten när jag låg i sängen... Varför lyckas alltid dom vuxna komma på något att tjata om? Till och med när man inte ler så ska man behöva förklara varför? Det här är för mycket för mig, vill verkligen flytta till eget, kunna få vara ifred när jag vill det och allt det där. Jag känner mig verkligen för gammal för att fortfarande bo hemma. Jag börjar faktiskt bli halvt galen av att bo hemma.....

Nu ska jag duscha och sen ut och gå en långpromenad, jag är så rastlös att jag snart går på väggarna!

Kommentarer
Postat av: C

Du får se till att skaffa ett jobb alternativt plugga och ta studielån och flytta :) Enklare kan det inte bli! Det är ju allt annat än bostadsbrist i Norrköping..

2008-09-07 @ 11:18:51
URL: http://stillfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0