Show me the meaning of being lonely

Hehe, ja.. morgonen har gått åt till att lyssna på Backstreet Boys och alla låtar gör mig på så bra humör, hehe. Just nu är jag hos min moster och tittar på valparna som har växt jätte mycket på bara några dagar, mitt hjärta smälter! Katten Sixten ligger och blänger på mig från sängen..Läskigt! Nejdå, men hans ögon ser läskiga ut, han är jätte snäll :) ska hem snart igen och titta på inspelade Prison Break och Våra bästa år, ska få mormor att stanna någonstans så jag kan köpa läsk. Sen ska jag tillbringa min kväll framför datorn. Skulle ha gått på nån musikal ikväll med två klasskompisar, men nu har jag tappat bort deras nummer och jag tror inte att dom kommer försöka ringa mig så då är det bara att vara hemma eller nåt.

Hej hej :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0