Praktiken

Sitter på praktiken och gör ingenting! Vi har några som är här på studiebesök eller nåt sånt idag, så vår handledare tar hand om dom just nu. Dom sitter och tittar på musikalen Rent. Det kommer bli en lång dag idag. Ska filma vid klockan 18.00 och jag hoppas verkligen att det går fort! Jag har ingen aning om vad vi ska göra nu, vi borde ha fått sovmorgon tycker jag! ikväll ska jag till Malin och fika :)

Imorgon ska vi filma De geer skolans musikal på eftermiddagen, så då blir det en lång dag också. På fredag ska jag filma min musikvideo och i helgen ska jag försöka filma klart intervjun så det är gjort, måste bara få tag på Tjejen som jag ska intervjua först.

Nu ska jag vara lite social mot mina klasskamrater.. Hej då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0