Maskeradfest

Det var rätt lungt igår på jobbet ändå, eller det kom ju lite folk då och då men inget farligt :) vi var därifrån 04.15 så vi förberedde mycket innan. Trevligt var det i alla fall, fast jag var så trött!

Idag ska jag på maskeradfest hos en klasskamrat :) ska bli trevligt men jag har inte hunnit fixa någon "maskerad outfit" så jag får ha vanliga kläder på mig :/ men men.

Sov hos min moster inatt. Vaknade klockan 10.00 av att Maya stod och gnällde utanför dörren, så då var det bara att öppna dörren och pussa på henne lite, gick in å titta till Valparna och sen gick och la mig igen. Pojken har öppnat ögonen nu och vi börjar misstänka att han blir långhårig, vilken kille han kommer bli, hehe! Flickan har inte öppnat ögonen än, men det kommer väl så småningom. Underbara är dom båda två, pojken är vild och flickan är lugn :) jag är helt förälskad!

Nu tänkte jag slänga mig på soffan och titta på tv. Ha en underbar solig Lördag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha du ska ju vara en leons kvinna lovade du ju!!

2008-04-05 @ 15:58:40
URL: http://ellene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0