Hundvakt & Fika

Är hos moster min. Sandra kom förbi förut på en fika så det var trevligt. Jag har mest suttit i valphagen och busat med valparna och när dom har somnat så har jag gått in och satt mig vid datorn eller framför tv. Ska bara ta det lungt ikväll. Ugly Betty börjar idag igen så det ska jag se på. Imorgon bitti kl 08.10 ska vi i skolan ha Nationella prov i svenska, den skriftliga delen, fy så jobbigt. ska köpa med mig en godispåse så jag får lite energi i alla fall ;) Sen ska jag hit imorgon igen efter skolan. Men kusinen får komma och byta av mig sen för jag vill hem. Det är jätte roligt att vara här hos valparna men att sitta här ensam är inte alltid lika roligt. Det är ju så fint väder menar jag!

Hade prov i näringslära förut idag. undrar hur det gick? Det kändes inge bra, men det var ju om så mycket! Men nu ska jag gå ut på baksidan och sätta mig en stund, undrar om det har blivit kallare ute nu? ska se efter ;) Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0