God morgon Tisdag!

Sitter i skolan och har Rörlig bild. Jag är klar med min del till projektarbetet :) ÄNTLIGEN! så på måndag ska allt förhoppningsvist vara ihopsatt och klart. Har prov på eftermiddan i Näringslära, jag känner att jag borde gå och sätta mig någonstans och läsa. Men det lär väl inte bli så som vanligt. Ikväll skulle jag ha tränat, men så blir det inte tyvärr, ska vara hundvakt, Medans moster jobbar. Men det är mys :) Imorgon är det Nationella prov igen. Skriftligt.


Nej, nu ska jag göra något vettigt, ha en underbar dag, hej hej!



Kommentarer
Postat av: emilie

gumman, vilket datum tar du studenten?

2008-04-22 @ 16:36:52
Postat av: FIA

den 5 juni halv 3. Du är så välkommen :) hör av mig närmare ;)

2008-04-22 @ 17:57:28
Postat av: Emilie

Åh men det låter perfekt! Klart jag kommer snuttan!
Men hör av dig som sagt (L)

2008-04-23 @ 19:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0