Det här med studentklänningar.

Ja, det är nog det svåraste jag varit med om :S Efter att nu ha tittat på varenda hemsida så har jag nu skickat efter en klänning som jag säkert ändå inte kommer att ha, men jag har den i alla fall i fall att! Den kan nog bli rätt snygg tillsammans med något runt midjan och ett par snygga skor och så är den ju faktiskt till för att springa ut i och jag kommer säkerligen inte ha samma kläder när man går ut  på kvällen. Men nog gnällt om det, känner mig som en riktig gnällspik idag. Men jag känner mig så stressad! med allt som skolan innebär! det ska bli så skönt att slippa skolan efter studenten.. Imorgon ska jag hämta min studentmössa och då lär det väl pirra lite extra i magen!..
Ha en trevlig Söndag.. Jag ska bara ta det lungt för en gång skull! imorgon är det skola igen.. hej hopp!

image499
Klänningen är mycket enkel, men den går nog att fixa till lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0