Idag är det Torsdag


image221


Kom nyss hem från skolan.. det var riktigt segt idag.. Jag har bestämtmig att skita i å komplettera Naturkunskapen.. orkar verkligen inte och får panik när jag tänker på det, så istället ger jag fan it :) haha. Igårkväll kom Min moster Monika & kusin Julia tillbaka till Sverige.. dom har vart i Turkiet i en vecka helt utan mig.. fuck! jag kunde ha följt med om jag bara hade sparat mina pengar :( men näerå Fia slösar! blir sur på mig själv.. Julia hade äntligen tagit hål i naveln som hon har velat så länge :) hon är bara 14, hon har inte fått det innan.. Jag var 13 år när jag tog tror jag.. gick i 7an iaf..  Moter Monika hade köpt med sig en Smirnoff flaska åt mig, Hallon :) då har jag lite på lagret iaf :D Kanske ska ner till dom sen å se Idol & Heroes :) HEROES är apbra!

Jag var med som stöd när Lovisa tatuera in sitt namn på handleden igår.. Hon var så nervös innan så när han väl började så sa hon "oj då, den här smärtan kan jag faktiskt stå ut med" och så gick det grymt fort.. på bara 10 minuter.. Vill också tatuera mig..! Ska ha en text på alviska någonstans, men vet ej vart.. nåt tips?

Har Historia prov imorgon så måste plugga, men kan det mesta för det har konstigt nog fastnad i mitt huvud, men det är väl för att jag tycker att det är intressant och att vi har en super bra lärare :) Men först ska jag städa,
så hej svejs!



image220



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0