En riktigt höstig Lördag


Vaknade kvart över 12.. gick upp, åt grekiskt lantbröd till frulle och tittade på inspelade Våra bästa år. Sen dammsugade jag hela lägenheten och nu sitter jag här..

Ikväll ska jag,Frida & Natta kolla på en gammal Stephen King rulle "Jurtjyrkogården" (Djurkyrkogården, fråga inte mig varför dom stavat det så konstigt) Men den är bra kom ut samma år jag föddes, så effekterna är som sagt lika gamla :) Men först ska vi förbi Danne å Linda en sväng.. Sen ska vi till Frida å dricka vin, jag köpte en Asti Cinzano igår.. mums!

Igår tog vi farväl av Lovisa :( hon flyttar idag! till sthlm igen. Hon har hittat lägenhet och ska söka jobb där.. Lovisa, Vi kommer snart och hälsar på! Party i stockholm är inte fel ;) Men vi åt jätte god mat och sen köpte vi massa skärp (chips, Choklad, läsk) ja sånt där skräp :)  Så kollade vi på Idol och sen såg vi filmen Festival :)  Den är as bra :) Länge sen man såg den oxå! och han som spelar Marc är det inget fel på precis ;)  men men nu ska jag sluta fjanta mig..

Skriver mer ikväll kanske.. hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0