Skolan igen..

Just nu sitter vi här och väntar på att Rörlig bilden ska börja, Älskar å filma & redigera! När vi hade svenska förut så fick vi sitta å lyssna på massa Bellman musik.. Det var den värsta lektionen under alla mina skolår. USCH! hela vår klass somnade typ?

Idag kanske jag ska klippa mig och färga håret. Det beror på om min moster orkar vara kvar på salongen. Måste klippa mig! Idag fyller Emelie 18 år :) Grattis! så på Fredag ska jag med dom ut på hennes krogdebut..

Klar med Leksaksanalysen jag skrev om igår. skönt att vara klar! Idag bytte jag ut mina individuella val under period 2-3 till Skissteknik & akvarell och sen Psykologi B, det känns mycket bättre nu! Ville inte ha Mentalträning & Affärsjuridik.

Helt onödigt inlägg blev det här.. men skriver något mer intressant sen.. Hej hej!


image245


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0